آموزشی

نمایش پیغامها و نوتیفیکیشن‌های اندروید بر روی ویندوز 10

 

اندروید و ویندوز توسط دو ارگان رقیب گسترش پیدا کرده‌اند. مایکروسافت امیدوار است با انتشار چندین برنامه‌ی مفید برای اندروید، رابطه‌ای میان کاربران اندروید و ویندوز برقرار نماید. با را حلی که به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید نوتیفیکیشن‌های اندروید خود را در ویندوز 10 مشاهده نمایید.

بارگذاری و نصب اپ Cortana

احتمالاً شما نیز با دستیار دیجیتالی مایکروسافت که کورتانا نام دارد آشنایی دارید. برای آغاز کار بایستی نسخه‌ی مخصوص اندروید این اپ را بر روی گوشی یا تبلت خود دانلود و نصب نمایید.

پس از نصب کردن این اپ آن را اجرا نمایید. در نخستین طریق‌اندازی، متنی را مشاهده می نمایید که این اپ را به شما معرفی می کند. برای آغاز کار باید اکانت مایکروسافت داشته باشید. برای ورود با این نوع اکانت، دکمه‌ی Microsoft Account را گزینش نمایید.

در قدم بعدی وارد حساب کاربری مایکروسافت خود شوید.

توجه داشته باشید که برای این کار، شما باید همزمان از یک اکانت بر روی اندروید و ویندوز خود بکار برید.

در صفحه اصلی آیکن چرخ دنده شکل را گزینش نموده و در منویی که برای شما باز می‌شود Settings را گزینش نمایید.

در بخش Settings، گزینه‌ی Sync Notifications را گزینش نمایید.

در این صفحه می‌توانید نوع نوتیفیکیشنی را که می‌خواهید برای شما در دسکتاپ نمایش داده شود را مشخص نمایید.

دسترسی به نوتیفیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10

پس از انجام دادن کارهای لازم برای هماهنگ‌سازی برنامه در اندروید نوبت به آن می‌رسد تا این برنامه را در ویندوز 10 فعال‌سازی نمایید. فعال‌سازی در Cortana به‌صورت پیش‌فرض انجام می‌شود. اکنون هر نوتیفیکیشنی که در گوشی برای شما نشان داده می‌شود، در قسمت Action Center ویندوز نیز قابل مشاهده است.

این نوتیفیکیشن‌ها ممکن است با تاخیر بر روی ویندوز شما نمایش داده شود. زیرا نخست باید با فضای ابری همگام‌سازی شوند و سپس با ویندوز نمایش داده می‌شوند.

 

[ad_2]

لینک منبع
جعفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا